Your Thoughts


Friday, September 5, 2008

007.5:The Spy Who Spoilt Me-Part 19

previously: 007.5 & si Hakeem membuka ikatan The Bodyguards & si Alyssa. Setelah semua berjaya dibuka ikatannya durang pun escape melalui jendela. 007.5 yang paling akhir keluar. Sudahnya kan keluar inda disangka-sangka si Mikail Sekupil menyerang hendap ia dari belakang.

Aku pun membagi tumbukan maut arah si Mikail Sekupil. Tapi malangnya inda tia kana jua. Pandai ia mengelak si Mikail Sekupil ani. Yang tekana dinding tia pulang. Dan lagi sekali aku merasa kesakitan yang berabis. Si Mikail Sekupil pun mengambil peluang atu untuk mencangak ku dari belakang. Sasak napasku ulihnya eh. Dan aku pun mula meronta-ronta untuk melapaskan diriku.

Inda batah atu badanku mula lamah, kelajuan napasku mula menurun dan aku merasakan yang aku akan kembali kerahmatullah inda batah lagi. Maybe sampai disini saja kali hidupku sebagai seorang agent yang cekap dan cermat. Tapi aku inda mau mati awal, pasal aku mau tau result A-level ku dulu sebelum mampus. Lagipun aku alum kawin jua. Aku mau jua kan merasa malam pertama.

"Adahhhhh!!"tiba-tiba si Mikail Sekupil berteriak, sambil melapaskan aku dari cengkamannya. Aku pun terjatuh ke lantai sambil terbatuk-batuk. Sementara aku ampar di lantai atu sambil mengambil napas, aku teliat lagi agent bini-bini yang menulungku tadi. Once again ia menyelamatkan aku dari maut.

Agent bini-bini atu pun membelasah si Mikail Sekupil. Gila, handal jua bini-bini ani. Nada can si Mikail Sekupil kan membalas bah. Usulnya tinggi ilmunya agent bini-bini ani. Ani mun Bruce Lee meliat bah, ia pun tecanggang kali. Inda batah atu si Mikail Sekupil pun give up. Ceh, membari malu eh kalah arah bini-bini. Harap mua saja karas. So, agent bini-bini atu meng-handcuff si Mikail Sekupil. Finally, ketua Kubra Gang Brunei berjaya ditangkap semula.

Lapas atu agent bini-bini atu pun mengaga aku dan membantu aku berdiri dan bertanya akan keadaan diriku.

"Owh jangantah ingau. Aku Ooo......"tiba-tiba aku terpengsan sebelum abis ku becakap. Lapas atu aku inda ingat apa-apa.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More