Your Thoughts


Monday, August 15, 2011

Back?





""Tuesday, August 3, 2010"tahu kau tu tarikh apa?"as tweeted by Mr. Khai on 10th of August. Hmmm 3rd August 2010. Mula-mula berfikir jua ku tarikh sempena apa. Tarikh lahirnya? Tarikh pertunangannya? Tarikh pernikahannya? Tarikh lahirku? Aiii, impossible jua tarikh lahirku pasal setahuku aku bukan August baby.

And finally it struck me (kalau arah kartun tu, marak lampung atas kepala. antah darimana datang lampung atu, inda ku tau.). Aku pun menaip www.boredombin.blogspot.com. So aku pun mencheck blog post ku paling last sekali. "Tuesday, August 3, 2010".

Nyangku, banar.

A year ago rupanya post terakhir ku.

Bukan Mr. Khai saja yang mention pasal blog ku. Masa lepak di coffee bean a week ago, Mr. Ruj pun mengemukakan statement yang hampir hampir sama. "Apa boredom bin mu ah. Nada beupdate."

Pasal apa inda beupdate? At one point, aku ada rasa kan quit blogging since inda tekabir and inda se-active dulu (especially during the early years of blogging). Tapi obviously since kana tanya pasal blogku, masih ada a few followers yang visit Boredombin.

Well guess what? Boredombin will get a new makeover and a fresh start. So, cerita ku Twilight part 1 atu inda ku sambung (macam bangas sudah kan). Tarus buat cerita barulah. And kali ani, hopefully i can update regularly and attract new followers.

So, stay tune! and thank you for following my humble blog!

ps: khairul and rujhan jangan marah aku pakai nama kamu! hahaha


0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More