Your Thoughts


Monday, December 1, 2008

Tagged by Joyah.. Tapi eksenkuuu!

To kill the time, aku buat lah tag dari si Joyah ani. Tapi eksenku pulang tu. The truth is no one has tagged me, aku sendiri yang mau bah haha. Saja kan melapaskan stress lapas buat my assignments haha.


why do you blog?


I wanna put a smile on everyone's face =D

dispel my and your boredom haha

The age of my next birthday:

Bukan twenty. Twenteen kali ah! Muda remaja masih heheh.

The place i'd like to travel to:
Kuala Belalong. Bahapa jauh-jauh ke negeri urang. Negeri sendiri lagi alum telawat semua.


To my fellow "Arsenal supporters" friends nanti tani tour Emirates. Siapa mau ikut, angkat saja tangan!haha

A favourite place:

Nothing feels better than spending your time at home. I miss my home di Brunei.

A favourite thing:
My Samsung T10. Im not into Ipod since a lot of people own it. Kalau ramai makai boring tia.

A favourite food:

Kira makanan kah ni? haha

Chicken Corn Soup. Membari tais liur meliat bah haha.

Favourite colours:Merah lah. Dulu berabut ni siapa jadi red ranger masa kanak-kanak dulu haha.
Manisss jua Snow White ani haha. White is another favourite colour of mine.

Nicknames that i had:


Pronounce it without the letter 'f' ah haha. "Mil" bah bukan "milf" haha.

My family calls me "Zam/jam". Some of my friends call me "Zam" as well.

A bad habit:

Hahaha malar procrastinate bah aku ani. Suka buat keraja last minute.

A hobby:

Main game lah haha.

And finally my current wish list:
Jessica Biel. Eseh! manisss kali ah =p


Kalaulah ada Fisherman's Friend flavour apple & cinnamon disini kan bisai.


Hangout sama My ex-MS friends yang ada di Brunei & di UK. Gila, rindu ku kamu!!!


Bah thats all. I tagged noone. Siapa tais liur membuat dengan hormatnya dipersilakan. Kalat mataku eh. Macamana kan sambung buat keraja ni aku ani haha. Oh btw, nanti ku buat sambungan Detective Zack Insya-allah.


0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More